republicada desde: https://lemmy.one/post/1600

Some people have been asking which communities they should join first, so I posted some remote communities you can subscribe to on the sidebar on the homepage :)

Tech → !technology@beehaw.org
News → !news@beehaw.org
Gaming → !gaming@beehaw.org
Memes → !memes@sopuli.xyz
Privacy → !privacy@lemmy.ca
FOSS → !foss@beehaw.org
Monero → !monero@monero.town
Music → !music@beehaw.org
Books → !literature@beehaw.org
LGBT → !lgbtq_plus@beehaw.org
Nature → !greenspace@beehaw.org
Sports → !sports@beehaw.org
Programming → !programming@beehaw.org

Find another cool community? Leave a comment :)

There’s also this universal community search tool you can try using. If you find a community, just copy its URL and paste it in /search to subscribe to it here. This just goes to show that while there might not be many local communities here on lemmy.one yet, the beauty of the fediverse means that doesn’t matter!

  • @Parodper
    link
    11 year ago

    Semella que non se pode acceder á maioría desas comunidades dende esta instancia, non? Ou polo menos eu non atopo o xeito.

    • ghoseOP
      link
      11 year ago

      esta instancia non está ao dia

      eu subscribinme a algunhas, pero recibo actualizacións de xeito irregular e non de todas 🤷‍♂️

        • @Courbet_eiro
          link
          31 year ago

          Sim Rafa, seria genial. Eu já estou registrado noutra instância de lemmy mas gostaria imenso fazer desta a minha principal.

      • @Parodper
        link
        11 year ago

        Anda, e esa mensaxe onde te sae? Eu entro en foros.fediverso.gal/c/comunidade e sáeme un 404: couldnt_find_community

        • ghoseOP
          link
          21 year ago

          404 significa que a páxina non existe. Probablemente buscas https://foros.fediverso.gal/communities , que son as Comunidades locais ás que podes subscribirte.

          Para as comunidades en servidores externos a este eu vou á páxina de busca e no cadro escribo a comunidade de interese probando cos seguintes formatos:

          así, normalmente, son que de atopalas desde aquí. Despois haille que dar ao botón “Subscribirse” (arriba á dereita) e igual tarda un pouco ou se o servidor non federa nese momento (como kbin.social cando desconectaron por estar agobiados) igual tes que probar noutro momento.

          Eu subscribinme a tres ou catro comunidades noutros servidores, pero creo que este de fediverso gal precisa actualizarse para poder federar correctamente.

          A foto de arriba era só para indicar que nos tampouco estamos moi ao día e pode que algún dos problemas ou lentitude do sistema veña pola nosa parte, non por nada dos servidores que intentas atopar.